En aktiv dag på bloggen

Idag ska jag försöka att lägga upp några recensioner och liknande här på bloggen. Jag kom precis hem efter att ha skrivit en tenta som jag klarade av ganska snabbt så nu har man hela eftermiddagen ledig.

Eftersom den här bloggen är ganska nystartad så finns det ju hur mycket filmer som helst som jag inte har recenserat än. Jag har funderat lite och kommit fram till att det kommer bli ganska lite uppdateringar om jag bara skriver om filmer jag precis har sett. Därför introducerar jag nu en ny spännande grej som jag kallar för Nicks topp-100. Jag kommer att skriva lite om och betygsätta de enligt mig 100 bästa filmerna genom tiderna. Jag kommer att börja på 100 och arbeta mig uppåt för att avsluta med nr 1. Detta kommer förhoppningsvis vara ett bra inslag för alla som vill ha tips på filmer att se. Jag tycker oftast det är lika kul att titta på en gammal film som en ny, och dessa filmer som är de bästa genom tiderna är sådana som man kan se hur många gånger som helst. Jag är säker på att några av er inte har sett alla dessa heller och vilket utmärkt tillfälle det är att förbättra er allmänbildning inom film. Dessa 100 recensioner kommer att komma lite sporadiskt och varieras med recensioner av nya filmer jag sett. för att tydligt kunna se vad som är vad kommer jag att märka rubriken med Nicks topp-100 och vilken plats den aktuella filmen ligger på. Mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0