Kommande premiärer

Några kommande filmer som ni borde hålla utkik efter och se om ni får möjlighet är bl.a.



The Informant, Steven Soderberghs nya fim med Matt Damon i huvudrollen. Han tvingades gå upp 15 kg för den här rollen i filmen som handlar om Whitacre, den anställde på jorbruksindustrijätten AMD blir en angivare och avslöjar företagets multinationella priskartell för FBI. Det är en dramakomedi.

Premiär den 11 december




Avatar, James Cameron's nya storfilm som handlar om livet i en annan värld. En desillusionerad marinsoldat skickas till planeten Pandora för att övertyga urbefolkningen att låta människan exploatera deras natur för att utvinna en ny energikälla. Det är ett storslaget äventyr som enligt kritiker ska vara en banbrytande filmupplevelse. 161 minuter.

Premiär den 18 december.




A Serious Man, bröderna Cohens nya komedi om en engagerad familjefar och en hängiven lärare som allt en dag börjar gå fel för.

Premiär den 25 december




Sherlock Holmes. Den nya filmen av Guy Ritchie - mannen bakom Lock, Stock & Two Smoking Barrels, Snatch och Rock'n'rolla. Den har Robert Downey Jr. i huvudrollen.

Premiär den 1 januari 2010.


Det här är några av de filmer jag ser fram emot den närmsta månaden.

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Bra lista ända filmen jag saknar som snart kommer är the lovely bones. Bra jobbat Nick

2009-12-09 @ 07:52:34
Postat av: Jonas C

Bra! Nu får jag vägledning om vilka filmer jag ska se. Brukar ha problem med att välja ut en intressant film. Se till att uppdatera bloggen bara! Så kommer du nog att få massor med besökare. :)

2009-12-09 @ 12:37:00
Postat av: Nick

Kul att du gillar det Jonas, hoppas att jag kan ge dig några bra tips.

2009-12-09 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0