Lucia Movie Night

Natten mellan den 12 och den 13 december anordnar SF bio något som de kallar för Lucia Movie Night. Det går ut på att de förhandsvisar tre hemliga filmer i rad under natten för att vaka in Lucia. Det ska jag självklart gå på och ser verkligen fram emot det. Jag kommer självklart att lägga upp recensioner av samtliga dessa filmer så fort jag kan.

Som sagt så vet man ännu inte vilka filmer som kommer att visas, men man kan ju alltid hoppas, och jag hoppas att de visar Avatar eller Sherlock Holmes. Jag har hört ett rykte om att Snabba Cash kommer att vara en av filmerna. Jag återkommer om detta.

Kommentarer
Postat av: Klas

Behöver du sällskap?

2009-12-12 @ 10:48:08
Postat av: Lyckan

Fan detta skulle jag vilja gå på men man är ju så klart ensam med Lucas i kväll... Men hoppas på att du kör recensionerna när du kommer hem så man kan läsa om det till morgonteet! :D Hoppas dom visar bra filmer!

2009-12-12 @ 11:06:18
Postat av: Sussie

Gud va mysigt, vilken biograf tycker du är bäst i sthlm?

2009-12-12 @ 15:38:11
Postat av: Permafrostmannen

hmm... intressant blogg måste jag säga. Det finns inte många som skriver om det du gör. När väcktes din idé att börja skriva så här?



Hoppas att du får en trevlig kväll och att du bjuder på några bra recenssioner senare!



/Peter Perma

2009-12-12 @ 15:53:25
Postat av: Nick

Lyckan. Ja synd att du inte kan gå, jag kanske skulle sagt till dig tidigare och frågat om du ville följa med, tänkte helt enkelt inte på att du var ett sånt film-fan. =) Jag ska försöka skriva recensionerna så fort jag kan. Då blir det ju ännu roligare, eftersom det är förhandsvisningar, att folk vet redan innan premiärerna av de filmerna om det är nåt att se.



Sussie. Rigoletto salong 1, som Lucia Movie Night visas i, är Sveriges största salong och den gillar jag. Annars är Park ganska mysig.



Perma. Skönt namn! =) Jag fick faktiskt bara en idé för några dagar sedan och började på en gång. Har länge velat skriva en blogg men har inte haft något att skriva om egentligen. Så kom jag helt plötsligt på att jag kan ganska mycket om film och att det kan vara ganska kul att skriva om.

2009-12-12 @ 17:22:30
URL: http://nickomfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0