Old Dogs

Robin Williams och John Travolta spelar huvudrollerna i den här nya Disney-filmen. De spelar såväl arbetskompanjoner som bästa vänner. De är på väg att göra en stor affär med ett japanskt företag som ska bli höjdpunkten på deras karriärer. Samtidigt får Williams' karaktär reda på att han har två barn, med en kvinna han träffade i ett berusat tillstånd en kväll för sju år sedan. Samtidigt som han måste tänka på sina affärer, måste han tackla det nya uppdraget att vara pappa, eftersom han blir tvungen att ta hand om barnen under två veckor.

Jag vet inte ens vart jag ska börja någonstans när jag ska säga vad jag tyckte om den här filmen. Jag kan tänka mig att småbarn kommer att tycka att den är rolig, men jag tyckte verkligen inte alls att den var rolig. Att Robin Williams och John Travolta, två enligt mig duktiga skådespelare, sjunker till den nivån att de gör filmer som den här, det är uppriktigt förvånande. Filmens handling är rent ut sagt katastrofal. Det som ska vara roligt är inte roligt. Det finns ingen som helst poäng eller mening med filmen. Jag kan inte säga mer än undvik att se den.

Betyg: 25 av 100.



Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Kul att vi verkar vara en del som skriver om film!

2009-12-13 @ 19:57:25
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Hannes

Var den verkligen så dålig?

2009-12-13 @ 20:36:06
Postat av: Permafrostmannen

Segt, då ska man nog inte gå och kolla på denna i alla fall... låter som att du överlag är lite missnöjd med kvällen.

Har du några planer på att gå och kolla på avatar? den verkar ganska ball.



/ Peter Perma

2009-12-14 @ 00:52:27
Postat av: Nick

Hannes, ja tyvärr så tyckte jag faktiskt att den var det. Som sagt, det är en Disney-film och målgruppen är väl barn. Det konstiga är bara att de visar en sådan film på Lucia Movie Night som det är 15-års åldersgräns på.



Perma, ja överlag var jag väl lite missnöjd. Men jag var ändå väldigt nöjd över att Snabba cash var så pas bra. Ja Avatar ska jag absolut gå och se. Jag hoppades att de skulle visa den på Lucia Movie Night men uppenbarligen gjorde de ju inte det, så den ska jag se så fort den har premiär.

2009-12-14 @ 07:34:09
URL: http://nickomfilm.blogg.se/
Postat av: Dino

Bra blogg Nick!! Ser också fram emot avatar

2009-12-15 @ 22:23:39
Postat av: Nick

Tack ska du ha, Dino!

2009-12-16 @ 02:10:01
URL: http://nickomfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0