The Box

James Marsden och Cameron Diaz spelar huvudrollerna i den här spännande thrillern. Arthur och Norma får ett paket levererat till sitt hus med en liten trälåda i. Denna trälåda har en knapp, och de får erbjudandet att om de trycker på knappen så kommer två saker att hända. 1 - De kommer att få $1 miljon i kontanter. 2 - En människa någonstans i världen, som de inte känner, kommer att dö.

Jag tyckte att filmen hade alla förutsättningar att bli hur bra som helst. Själva idén är väldigt intressant och jag hade ganska höga förväntningar på filmen. Mina förväntningar infriades inte riktigt och jag blev lite besviken. Filmen började väldigt bra men sedan ebbade allt ut lite och den blev inte lika intressant som jag hade hoppats på. Den får godkänt men inte så mycket mer.

Betyg: 62 av 100.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0