Hemma igen

Nu kom jag precis hem efter att ha flugit över atlanten större delen av det senaste dygnet. Blir en liten power-nap snart innan man orkar packa upp och fixa en massa annat som behöver göras hemma. Sen ska jag försöka uppdatera topp-100 listan lite grann igen.

Har haft en bra semester och shoppat mycket mer än vad jag hade tänkt mig faktiskt, vilket är både bra och dåligt, men mest bra antar jag - med tanke på de fantastiska priserna på märkeskläder de hade där borta...

Har ett stort sug efter film nu efter att knappt ha sett nån film senaste veckan. Såg Matt Damon i "The Informant" på planet på väg dit och blev ganska besviken faktiskt. Den var inte alls speciellt bra, tyvärr. Jaja, vi hörs sen, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0