Det ska bli ändring på de dåliga uppdateringarna

Jag vet inte riktigt varför det har blivit som det har blivit. Man kan ju försöka skylla på att man inte har haft tid men det handlar ju egentligen bara om att ta sig tid och att prioritera. Det känns tråkigt att behöva ursäkta sig men det är bara för dåligt av mig att inte ha uppdaterat bloggen på flera veckor. Det ska bli förändring och förbättring. Jag kan inte lova att jag ska skriva varje dag eller ens varannan eller var tredje, men någon gång varje vecka ska jag åtminstone skriva ett inlägg.

Hela topp-100 listan har ju legat lite på is precis som bloggen och det beror faktiskt till stor del på att jag har sett några filmer som kommer in på listan och allt blir lite jobbigt då. Jag borde inte ha börjat med listan förrän jag sett åtminstone alla de filmer som jag vet är riktiga klassiker och har en stor chans att komma med på listan. Jag var lite för ivrig att börja med listan eftersom jag tyckte att det var en så otroligt bra ide (går inte att göra accent på den här datorn tydligen).

Jag ska dock komma igång med topp-100 listan strax igen och fixa till den ordentligt. Sedan kommer jag även att fortsätta recensera filmer som jag ser på bio. Jag har sett en ny film på bio nyligen och det är Shutter Island, recension av den kommer inom kort.


Mvh

Nick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0